Поширені запитання про додаток Geberit Home

У вас є запитання щодо програми Geberit Home? Знайдіть корисні відповіді на найпоширеніші запитання тут.

Вам потрібна додаткова інформація чи особиста консультація? Служба підтримки клієнтів Geberit із задоволенням допоможе вам по телефону або електронною поштою.

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ДОДАТОК GEBERIT HOME 

ЩО ТАКЕ GEBERIT HOME?

Geberit Home — це програма від Geberit для вашого смартфона. Geberit Home забезпечує цифровий доступ до різних продуктів Geberit у ванній кімнаті та допомагає вам керувати, налаштовувати та обслуговувати їх. Програма та її функції безкоштовні.

Питання щодо Geberit AquaClean 

ЯКІ ФУНКЦІЇ Я МОЖУ ВИКОНУВАТИ З МОЇМ УНІТАЗОМ З ФУНКЦІЄЮ БІДЕ GEBERIT AQUACLEAN ЗА ДОПОМОГОЮ ДОДАТКУ GEBERIT HOME?

  • Керуйте своїм унітазом Geberit AquaClean дистанційно
  • Налаштувуйте параметри пристрою
  • Змінюйте особисті налаштування
  • Переглядайте інструкцію з експлуатації
  • Виконуйте роботи з технічного обслуговування (наприклад, видалення накипу, заміна фільтрів)
  • Переглядайте функціональні відео (наприклад, про видалення накипу)*
  • Ознайомлюйтесь з інструкцією з обслуговування та догляду
  • Реєструйте пристрій для продовження гарантії*
  • Пошук служби та контактної інформації*
  • Використовуйте віддалену підтримку Geberit AquaClean*

*Функція доступна не в усіх країнах

Загальна інформація про Geberit Home App