Досвід, що лежить в основі Geberit AquaClean

Від сімейного бізнесу до лідера європейського ринку 

Компанія Geberit творить історію вже понад 150 років. Коли у 1874 році Каспар Мельхіор Альберт Геберт відкрив бляшану майстерню в старому центрі міста Рапперсвіль-Йона у Швейцарії, ніхто не міг собі уявити, що одного дня вона перетвориться на глобальну корпорацію. Сто з гаком років потому, у 1978 році, компанія Geberit вже демонструвала своє інноваційне мислення, розуміючи, що унітази-біде — це майбутнє особистої гігієни. Тоді як в Європі реакція на нововведення була дещо стриманою, в японських оселях унітази-біде незабаром стали звичним явищем. Завдяки багаторічним дослідженням в області технології унітазів-біде, компанії Geberit вдається постійно розвивати й вдосконалювати свої технології. Результатом цього стали продукти, які пропонують максимальний комфорт, зручність, дизайн і якість — і вже 45 років радують клієнтів з усього світу.

Відкрийте для себе багату історію унітазів-біде AquaClean.

Історія унітазу-біде в зображеннях

Коли у 1978 році компанія Geberit випустила кришку-біде Geberella, а роком пізніше, у 1979 році, унітаз-біде Geberit-O-Mat — перший унітаз Geberit з інтегрованою функцією біде, що поєднував у собі практично всі функції як унітазу, так і біде, — тема особистої гігієни набула широкого розголосу в усьому світі.

Японці, відомі своїми високими стандартами до чистоти й особистої гігієни, швидко створили масовий ринок для цього нового виробу в своїй країні. Уже за декілька років інноваційні туалети можна було побачити в половині всіх японських осель. Однак знадобився певний час, щоб ці розумні унітази-біде потрапили до ванних кімнат європейців.

Geberit продовжував розвивати концепцію унітазів-біде і випустив перший настінний інтегрований унітаз-біде у Швейцарії під торговою маркою Balena. Його також можна було комбінувати з сучасними інсталяціями й бачками прихованого монтажу для створення абсолютно нового ефекту.

Історія Geberit AquaClean Основні етапи