Сталий розвиток в сантехнічній галузі
Вода є необхідним ресурсом для харчування, гігієни та прибирання, а також як засіб транспортування. Наші довговічні, інноваційні та ресурсозберігаючі санітарні вироби роблять ключовий внесок у задоволення цих основних потреб. Ми є надійним партнером санітарної галузі вже понад 150 років.
Понад 30 років ми послідовно узгоджуємо нашу стратегію з довгостроковими цілями - протягом усього життєвого циклу продукту. Це зобов'язання є важливою складовою успіху компанії. Ми вважаємо, що одним із найбільших вкладів у стале використання ресурсів є постійне встановлення нових стандартів якості та терміну служби продукції.
Продукція Geberit зазвичай використовується десятиліттями. Крім того, довгострокова доступність запасних частин і зворотна сумісність нових продуктів роблять важливий внесок у їх термін служби. Це полегшує виконання часто великого обсягу вимог до сертифікованих будівельних проектів нашим партнерам.
Коротко про головне

Створено для довговічності та якості
Завдяки високоякісним матеріалам і суворим вимогам до якості, термін служби продукції Geberit триває десятиліття. Вони також, як правило, зворотно сумісні, їх легко чистити та обслуговувати. Крім того, Geberit забезпечує функціональність прихованого змиву зливних бачків протягом 50 років, що означає, що відповідні запчастини залишаються доступними протягом цього періоду (за винятком спеціальних функцій електронних продуктів, таких як гігієнічний злив або DuoFresh).

Рішення для економії води
Geberit має давні традиції у виробництві водозберігаючих продуктів, особливо змивних бачків і їхніх компонентів. Згідно з розрахунковою моделлю, завдяки низці інновацій — як-от подвійний змив від Geberit — споживання води для змиву унітазів з 1952 року зменшилося приблизно на 80%: з 70 до 14 літрів на людину щодня. Geberit постійно вдосконалює водоощадність своїх санітарних систем.

Створення додаткової цінності за допомогою екодизайну
З 2007 року всі продукти розробляються відповідно до принципу екологічного дизайну: кожен новий продукт повинен бути екологічно кращим за свого попередника - без шкоди для якості, функціональності чи довговічності. Це стосується всіх етапів життєвого циклу продукту, від видобутку сировини до утилізації. З моменту запуску більше 180 продуктів було розроблено або оптимізовано відповідно до цього принципу.

Розумне використання ресурсів
У виробництві ми прагнемо закрити внутрішні цикли матеріалів, мінімізувати відходи та розумно переробляти їх. Пластик використовується якомога економніше та ощадливіше для виробництва високоякісних і довговічних виробів. В рамках майстер-класів з еко-дизайну намагаємось збільшити частку купленого пластикового регранулату (відходів після споживання) у продукції.

Компактне пакування
Geberit намагається звести до мінімуму використання пакувального матеріалу. Компанія поступово переробляє свою упаковку та зменшує кількість необхідного матеріалу без шкоди для захисту продукту. Пакувальна стратегія Geberit спрямована на те, щоб пластикова упаковка містила щонайменше 30% перероблених матеріалів до 2030 року. Крім того, 80% використовуваних матеріалів мають бути придатні для вторинної переробки.

Зменшення викидів CO₂
Завдяки своїй відданості ресурсозберігаючим та енергоефективним виробничим процесам компанія досягла значних успіхів. Фактично, екологічна ефективність Geberit зросла на 63% після інтеграції енергоємних методів виробництва кераміки в 2015 році, причому близько 80% електроенергії надходить з відновлюваних джерел енергії.

Золота медаль від EcoVadis
У 2025 році Geberit Group отримала золоту медаль EcoVadis за ефективне управління у сфері сталого розвитку. Це ставить Geberit у топ-5% компаній, які проходили оцінювання. Нагорода є підтвердженням для клієнтів і постачальників, що Geberit впроваджує комплексну, системну та довгострокову стратегію сталого розвитку.

Сертифіковані виробничі майданчики та логістика
Усі виробничі підприємства, центральна логістика та керівна компанія, що об’єднує всі функції Групи в штаб-квартирі в Рапперсвіль-Йоні (Швейцарія), сертифіковані згідно зі стандартами ISO 9001 (якість), ISO 14001 (довкілля) та ISO 45001 (охорона праці та безпека). Крім того, п’ять заводів у Німеччині мають сертифікат ISO 50001 (енергоефективність), а дев’ять торгових компаній — сертифікат ISO 9001 (якість).

Соціальна відповідальність
Geberit підтримує право людини на доступ до чистої питної води та базових санітарних умов через участь у проєктах розвитку. У партнерстві з фондом Hilti Foundation та організацією Swisscontact компанія сприяє передачі знань і розвитку професійної освіти в Кенії — зокрема, через програму навчання сантехнічних спеціалістів. На сьогодні в навчальному центрі в Найробі близько 150 молодих людей опановують сантехнічну професію, а 44 вже успішно завершили навчання. Geberit також активно підтримує рівність можливостей і створення інклюзивного робочого середовища.
Технічна документація – тепер у цифровому вигляді замість друкованого
Щороку технічні документи, такі як інструкції з монтажу та каталоги, потребують величезної кількості паперу. Саме тому Geberit переходить на цифрові формати.
Відсканувавши QR-код або перейшовши до нашого online каталогу продукції, ви знайдете всю необхідну інформацію з корисними відеоінструкціями. Технічну документацію та відео з монтажу можна знайти на сторінці відповідного продукту.
Ця ініціатива допомагає нам щорічно заощаджувати понад 1000 тонн паперу та 800 тонн CO₂. Це невелика зміна з великим впливом.
Довговічні вироби, що економлять ресурси
Екологічні декларації продукції (Environmental Product Declarations - EPD)
Екологічні декларації продукції, або EPD, є важливим джерелом інформації для власників будівель, інвесторів, ділових партнерів та інших осіб, які приймають рішення. Вони надають інформацію про екологічний слід будівельних виробів і базуються на детальній оцінці життєвого циклу.
Продукти з EPD сторонніх виробників становлять 42% продажів групи Geberit. Тому ми пропонуємо широкий асортимент продукції для будівель, побудованих відповідно до систем сертифікації, таких як Minergie, DGNB, BREEAM або LEED.
Завантажити EPDs (англійською)
Обов’язкова стратегія сталого розвитку
Понад 30 років тому компанія Geberit розробила свою першу екологічну стратегію та впровадила конкретні заходи. З роками ця стратегія була поступово розширена до комплексної стратегії сталого розвитку. Вона базується на Порядку денному ООН на період до 2030 року та його 17 цілях сталого розвитку.
Для Geberit особливо важливі чотири цілі.




Поради та підказки, як бути більш відповідальним у повсякденному житті
Використовуйте менше води
Поради щодо економії води
Економити воду - завжди хороша ідея. Помітно скоротіть споживання води у ванній кімнаті за допомогою цих шести порад.

Економте воду за допомогою зливу унітаза
Багато людей думають про душ, коли мова йде про економію води в їхніх домівках. Але споживання води також можна помітно зменшити під час використання туалету.

Уникайте відходів
Менше сміття у ванній кімнаті
Речі, якими ми користуємося щодня, як-от пляшки від шампуню та засоби гігієни, продукують багато пластикових відходів. Значно зменшіть ці витрати за допомогою кількох простих трюків.

Регулярне обслуговування
Обслуговування вашої ванної кімнати
Регулярно проводьте технічне обслуговування ванної кімнати, щоб запобігти проблемам. Ось кілька порад, як це зробити.












