Портал клієнта MyGeberit

Усі ваші проєкти, інструменти та інформація про вироби в одному зручному місці.

Розкрийте весь потенціал вашого досвіду з Geberit за допомогою Порталу Клієнта MyGeberit. Від планування ванної кімнати до налаштування та обслуговування виробів, MyGeberit спрощує ваші завдання та тримає все необхідне під рукою.

Увійдіть до свого існуючого облікового запису або створіть його сьогодні, щоб отримати доступ до MyGeberit.

Портал Клієнта Geberit Customer на ноутбуці

Портал Клієнта – поширені запитання Реєстрація та управління обліковим записом

Хто може зареєструватися, щоб отримати Geberit ID та отримати доступ до Порталу Клієнта?

Реєстрація відкрита як для приватних осіб, так і для професіоналів. Виберіть тип користувача у випадаючому меню «Я», щоб забезпечити собі відповідний доступ та можливості.

Яка інформація потрібна для створення облікового запису Geberit ID?

  • Приватні клієнти повинні вказати своє ім'я, прізвище, адресу електронної пошти, пароль, країну та бажану мову. Адреса та номер телефону необов'язкові.
  • Професійні клієнти повинні вказати своє ім'я, прізвище, адресу електронної пошти, реквізити компанії, країну та бажану мову. Номер телефону необов'язковий. Якщо після реєстрації вас буде розпізнано як партнера, деякі поля будуть заблоковані.

Чи можу я зареєструвати одну й ту саму електронну адресу як для особистого, так і для професійного використання?

Ні – адресу електронної пошти можна прив’язати лише до одного типу користувача. Якщо вам потрібен доступ до обох типів облікових записів, використовуйте окремі адреси електронної пошти для кожного.

Чи можу я видалити свій обліковий запис?

Так, ви можете видалити свій обліковий запис у розділі керування профілем. Зверніть увагу, що ця дія є остаточною та призведе до видалення всіх пов’язаних даних, включаючи проекти та файли. Видалені облікові записи не можна відновити.

Вхід і доступ

Як мені увійти до MyGeberit?

Увійдіть, використовуючи свою адресу електронної пошти та пароль, або через Google, Apple, Facebook чи LinkedIn.

Я забув(ла) свій пароль – як його скинути?

На сторінці входу натисніть «Забули пароль», введіть свою адресу електронної пошти та дотримуйтесь інструкцій, щоб створити новий пароль.

Я не отримав(-ла) листа з активацією. Що мені робити?

Спочатку перевірте папку зі спамом або небажаною поштою, можливо, лист потрапив туди. Якщо ви все ще не можете його знайти, спробуйте знову ввійти або повторно зареєструватися з тією ж адресою електронної пошти, щоб запросити нове посилання для активації.

Зверніть увагу, що код активації дійсний протягом 10 хвилин. Якщо його термін дії спливе, вам потрібно буде запросити новий. Облікові записи, які не активовано протягом 24 годин, автоматично видаляються, і вам потрібно буде зареєструватися знову.

Чому деякі поля в моєму обліковому записі заблоковані?

Деякі поля заблоковані, якщо вашу компанію розпізнають як партнера Geberit.

Функції та інструменти порталу

Як я можу зареєструвати свій виріб (наприклад, унітази-біде Geberit AquaClean)?

Увійдіть як приватний користувач і перейдіть до розділу «Мої вироби». Виконайте кроки для реєстрації вашого виробу. Після схвалення ви зможете керувати правом власності або оновлювати його статус.

Скільки часу займає обробка реєстрації мого виробу?

Запит на реєстрація виробу зазвичай обробляється протягом 3-5 робочих днів.

Що станеться з файлами мого проєкту, якщо я видалю свій обліковий запис?

Усі пов’язані файли та проєкти будуть видалені назавжди та їх неможливо буде відновити.

Мови

Чи можу я користуватися порталом бажаною мовою?

Портал є багатомовним, залежно від вашого місцезнаходження. Зверніть увагу, що пропонуються лише офіційно підтримувані мови.

Інші поширені запитання

Чи можу я користуватися порталом з мобільного пристрою?

Так – портал повністю адаптивний та доступний на більшості смартфонів і планшетів.

Як мені зв’язатися зі службою підтримки, якщо мені потрібна допомога?

Підтримка доступна через розділ «Контакти» на веб-сайті Geberit.ua